.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قهر سه ساله مدیرکل محیط زیست گلستان با خبرنگاران!
تعامل نداشتن مدیرکل محیط زیست گلستان با رسانه ها در حالیست که این استان با مشکلات و مسائل زیست محیطی فراوانی روبروست و ....
قهر سه ساله مدیرکل محیط زیست گلستان با خبرنگاران!

ساسان علی نژاد مدیرکل محیط زیست گلستان برای سومین سال پیاپی از حضور در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته محیط زیست و هوای پاک خودداری کرد و همچنان از رویارویی با رسانه ها طفره می رود.

نشست مطبوعاتی محیط زیست درحالی در محیط زیست گلستان برگزار شد، که این بار نیز مدیرکل زیست استان از حضور در جمع رسانه پرهیز کرد.
علی نژاد با عدم حضور در جمع خبرنگاران برای سه سال پیاپی، ثابت کرد که رکورددار غیررسانه ای ترین مدیر استان و کشور است و این مدیر تاکنون در هیچ نشست خبری با خبرنگایان حاضر نشده است.

مهران جهانشاهی معاون محیط زیست انساننی اداره کل محیط زیست گلستان که در نشست امروز نیز همانند سالهای قبل جور نبود مدیرکل را می کشید، در برابر پرسش های خبرنگاران مبنی به عدم حضور مدیرکل محیط زیست در نشست های خبری، پاسخی ارائه نداد.

تعامل نداشتن مدیرکل محیط زیست گلستان با رسانه ها در حالیست که این استان با مشکلات و مسائل زیست محیطی فراوانی روبروست و جهانشاهی نیز به بیشتر پرسش های خبرنگاران با بیان اینکه این پرسش ها در حوزه من نیست، پاسخ نداد.

آتش سوزی اخیر پارک ملی گلستان و بروز خسارتها در این محدوده، از جمله مسائلی و پرسشهایی است که خبرنگاران و اهالی گلستان با آن روبرو هستند و به نظر می رسد در دوره مدیریت مدیرکل فعلی محیط زیست گلستان، رسیدن به پاسخ این پرسش ها امری محال است./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.